Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
sendFAST.pl

Aktualności

25
07.2019

Oświadczenie Spółki

 Na skutek wewnętrznych problemów Spółka nie może kontynuować swojej działalności. Osoby, którym Spółka zalega ze zwrotem środków pieniężnych, proszone są o przesłanie na adres e-mail: zwrotysendfast@gmail.com następujących danych: nr zamówienia, adres email użytkownika, data zamówienia, imię i nazwisko wraz z numerem konta na który nastąpi zwrot. Spółka przeprasza za zaistniała sytuację i zapewnia niezwłoczny zwrot środków pieniężnych
05
06.2019

Cennik Inpost

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.06.2019 zostały wprowadzone zmiany cen usług u przewoźnika Inpost. Pozdrawiamy Zespół Sendfast
22
08.2018

Awaria zamówień Inpost

  Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że wystąpiła awaria składania zamówień Inpost. Trwają prace nad jej usunięciem. W zamówieniach, nie generują się etykiety. Prosimy o kontakt email: biznes@sendfast.pl lub telefoniczny w celu uzyskania informacji. Etykieta będzie mogła zostać przygotowana dla Państwa i przesłana drogą email. Poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości o usunięciu awarii. Pozdrawiamy, Zespół Sendfast  
     


Strona główna > Jak wysłać paczkę za pobraniem - poradnik

Jak wysłać paczkę kurierem za pobraniem?

 

Ten poradnik został przygotowany z myślą o wszystkich tych, którzy poszukują informacji o tym jak wysłać paczkę kurerem za pobraniem. Na wstępnie wyjaśnimi czym jest paczka za pobraniem. Jest to przesyłka, której kurier nie może doręczyć adresotowi, jeżeli ten nie zapłaci mu ustalonej kwoty za paczkę. Przesyłkę za pobraniem oferuje każdy przewoźnik z naszej szerokie i ciągle rozwijanej ofery, który doręcza przesyłki krajowe i międzynarodowe. Jedynym wyjątkiem jest realizacja paczki do Wielkiej Brytanii, tam nie realizujemy paczki za pobraniem.
 

Zamów kuriera

Wysyłając przesyłkę za pobraniem musisz zamówić kuriera. Postępuj zgodnie z poradnikiem: Jak zamówić kuriera.

Pobranie

Pobranie to usługa dodatkowo płatna. Aby kurier pobrał od adresata kwotę pobrania w 3 kroku zamówienia musisz zaznaczyć opcję "Pobranie", wpisać kwotę do pobrania oraz numer rachunku bankowego, który ma być wykonany zwrot.

 21

Zwrot pobrania

Zwrot pobrania następuje w wybranym przez Ciebie terminie na rachunek bankowy podany w zleceniu. W tytule wykonywanego przez nas przelewu jest numer ID zlecenia. Wyjątek stanowi opcja "Extra express" gdzie w tytule przelewu wpisywany jest numer przesyłki.

Dla przesyłek zagranicznych pobrania rozliczane są w ciągu 14 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki do odbiorcy. Kwota zwrotu pobrania przeliczana jest z waluty obcej na PLN po kursie NBP kupna dwa dni przed planowaną datą zwrotu.

Ewentualne problemy

Najczęstszym problem jaki pojawia się przy realizacji tej usługi jest oczekiwanie odbiorcy, że będzie mógł obejrzeć zawartość przed zapłatą i dopiero na tej podstawie zdecydować czy zapłaci i odbierze paczkę. Niestety, nie ma takiej możliwości. Jeżeli zdarza się, że kurier pozwala na taką sytuację, to świadczy wyłącznie o jego nieodpowiedzialności. Jeszcze raz podkreślamy - odbiorca nie ma prawa otworzyć przesyłki przed jej formalnym przyjęciem, w tym uiszczeniem wszelkich opłat.

Zdarza się też, że odbiorca nie jest przygotowany na przyjęcie przesyłki pobraniowej, czyli po prostu nie posiada wystarczającej ilości gotówki. W takim przypadku kurierowi również nie wolno przesyłki doręczyć, a jej awizacja często ma inny charakter niż awizacja z powodu nieobecności. Należy przy tym uwzględnić, że kurier usługę wykonał tzn. dotarł do odbiorcy, zastał go i podjął próbę doręczenia. O ile przypadki nieobecności odbiorcy (co jest rzeczą naturalną i zrozumiałą) skutkują drugą, czasami nawet trzecią próbą doręczenia, o tyle "brak gotówki" często traktowany jest jako odmowa przyjęcia, ponieważ wina za nieskuteczne doręczenie leży wyłącznie po stronie odbiorcy.

Zapraszamy do składania zamówień!


 Przeczytaj także:

Broker usług kurierski - dlaczego warto skorzystać?

Jak zamówić kuriera?

Jak zapakować paczkę dla kuriera?

Jak tanio wysłać paczkę?

Jak nadać paczkę?

Jak zaadresować paczkę?

Jak dopasować usługi dodatkowe?

Jak zapłacić za przesyłkę kurierską?

Jak wysłać paczkę kurierem?

Co, jak i gdzie - czyli funkcjonalności serwisu.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Jak wysłać paczkę do Anglii?

Jak wysłać paczkę do Niemiec?

Jak wysłać paczkę do Czech?

Jak wysłać paczkę na Słowację?

Jak wysłać paczkę do Szwecji?

Jak wysłać paczkę na Węgry?

Jak wysłać paczkę do Hiszpanii?

Jak wysłać paczkę do Danii?

Jak wysłać paczkę do Holandii?

Jak wysłać paczkę do Włoch?

Jak złożyć reklamację?


realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie