Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
sendFAST.pl

Aktualności

05
06.2019

Cennik Inpost

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.06.2019 zostały wprowadzone zmiany cen usług u przewoźnika Inpost. Pozdrawiamy Zespół Sendfast
22
08.2018

Awaria zamówień Inpost

  Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że wystąpiła awaria składania zamówień Inpost. Trwają prace nad jej usunięciem. W zamówieniach, nie generują się etykiety. Prosimy o kontakt email: biznes@sendfast.pl lub telefoniczny w celu uzyskania informacji. Etykieta będzie mogła zostać przygotowana dla Państwa i przesłana drogą email. Poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości o usunięciu awarii. Pozdrawiamy, Zespół Sendfast  
     


Strona główna > Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru - poradnik

 Nieudany zakup w sklepie internetowym? Musisz odesłać zakupiony towar? Dzięki serwisowi www.SendFAST.pl zrobisz to szybko i tanio.
Chcesz umożliwić swoim klientom zwrot towaru zakupionego w Twoim sklepie? Wystarczy, że złożysz zlecenie w systemie, jako adres nadawcy podając dane Twojego klienta.

 

Zwrot zakupionego towaru

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

To bardzo proste. Wystarczy, że złożysz zamówienie w naszym serwisie, a kurier przyjedzie i odbierze od Ciebie przesyłkę, którą chcesz zwrócić. Postępuj zgodnie z poradnikiem: Jak zamówić kuriera. Pamiętaj, żeby starannie zapakować paczkę. Przeczytaj poradnik: Jak zapakować paczkę dla kuriera.

Umożliwienie klientom zwrotu towaru w e-sklepie

Silnym motywatorem do kupowania w internecie jest dogodna forma dostawy oraz zwrotu zakupionych towarów. 40% internautów do zrobienia zakupów on-line motywuje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Natomiast, aż 45% Polaków kupujących w Internecie deklaruje, że najbardziej zachęcającą formą zwrotu zamówionego towaru jest bezpłatne odesłanie go do sprzedawcy.

44

Źródło: Raport gemius.pl: E-commerce w Polsce 2015

Powyższa grafika pokazuje, że warto udostępnić swoim klientom opcje darmowego zwrotu towaru - 45% badanych zwraca na to uwagę. Dzięki serwisowi SendFAST.pl możesz to zrobić. Wystarczy, że w formularzu zamówienia kuriera w danych nadawcy podasz adres swojego klienta. Kurier zjawi się pod tym adresem, odbierze paczkę i doręczy do Ciebie. Pamiętaj, aby poinformować klienta o konieczności starannego zapakowania paczki. Wyślij mu nasz poradnik Jak zapakować paczkę dla kuriera. Zwrot towaru to taka sama przesyłka jak wysłana wcześniej klientowi. Niestarannie zapakowana zawartość możę ulec uszkodzeniu w transporcie.


Przeczytaj także:

Broker usług kurierski - dlaczego warto skorzystać?

Jak zamówić kuriera?

Jak zapakować paczkę dla kuriera?

Jak tanio wysłać paczkę?

Jak nadać paczkę?

Jak zaadresować paczkę?

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Jak dopasować usługi dodatkowe?

Jak zapłacić za przesyłkę kurierską?

Co, jak i gdzie - czyli funkcjonalności serwisu.

Jak wysłać paczkę do Anglii?

Jak wysłać paczkę do Niemiec?

Jak wysłać paczkę do Czech?

Jak wysłać paczkę na Słowację?

Jak wysłać paczkę do Szwecji?

Jak wysłać paczkę na Węgry?

Jak wysłać paczkę do Hiszpanii?

Jak wysłać paczkę do Danii?

Jak wysłać paczkę do Holandii?

Jak wysłać paczkę do Włoch?

Jak złożyć reklamację?


realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie