Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
sendFAST.pl

Aktualności

25
07.2019

Oświadczenie Spółki

 Na skutek wewnętrznych problemów Spółka nie może kontynuować swojej działalności. Osoby, którym Spółka zalega ze zwrotem środków pieniężnych, proszone są o przesłanie na adres e-mail: zwrotysendfast@gmail.com następujących danych: nr zamówienia, adres email użytkownika, data zamówienia, imię i nazwisko wraz z numerem konta na który nastąpi zwrot. Spółka przeprasza za zaistniała sytuację i zapewnia niezwłoczny zwrot środków pieniężnych
05
06.2019

Cennik Inpost

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.06.2019 zostały wprowadzone zmiany cen usług u przewoźnika Inpost. Pozdrawiamy Zespół Sendfast
22
08.2018

Awaria zamówień Inpost

  Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że wystąpiła awaria składania zamówień Inpost. Trwają prace nad jej usunięciem. W zamówieniach, nie generują się etykiety. Prosimy o kontakt email: biznes@sendfast.pl lub telefoniczny w celu uzyskania informacji. Etykieta będzie mogła zostać przygotowana dla Państwa i przesłana drogą email. Poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości o usunięciu awarii. Pozdrawiamy, Zespół Sendfast  
     


Strona główna > Jak złożyć reklamację? - poradnik

 


Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem platformy SendFAST.pl, przyjmowaniem i realizowaniem zamówień w zakresie odpowiedzialności zgodnym z regulaminem usług prosimy składać na adres: biznes@sendfast.pl

 

POCZTEX

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez Pocztex prosimy przesyłać na adres: biznes@sendfast.pl załączając wymagane dokumenty.


1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki

2. Zagubienie przesyłki

3. Opóźnienie

INPOST

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy przesyłać na adres: biznes@sendfast.pl lub bezpośrednio do przewoźnika wypełniając formularz reklamacyjny.
Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze od kuriera (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji lub zgłosić szkodę na adres: biznes@sendfast.pl wówczas zostanie przesłana dyspozycja do przewoźnika by kurier zgłosił się wraz z protokołem szkody pod wskazany adres.
Kontakt z InPost:
Infolinia:
801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych
722 444 000 - dla telefonów komórkowych
e-mail:
bok@inpost.pl

1. Uszkodzenie oraz ubytek przesyłki

2. Zagubienie przesyłki

3. Opóźnienie

Proces reklamacyjny zaczyna się w momencie wniesienia kompletnej dokumentacji. W przypadku nie dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, postępowanie reklamacyjne jest wstrzymywane na czas uzupełnienia braków (wydłuża się czas na wydanie decyzji).
W przypadku przekazania zgłoszenia reklamacyjnego za pośrednictwem SendFAST.pl w całkowitym terminie rozpatrzenia reklamacji należy uwzględnić czas niezbędny na przygotowanie i przekazanie przez serwis reklamacji do przewoźnika.

Po otrzymaniu odpowiedzi, serwis sendFAST.pl powiadomi o tym osobę zainteresowaną poprzez wiadomość e-mail.

UWAGA!
Obowiązek dopilnowania sporządzenia protokołu szkody spoczywa na nadawcy lub odbiorcy!
Reklamacje bez dołączonych dokumentów NIE BĘDĄ rozpatrywane!
Termin rozpatrzenia reklamacji jest różny i zależy od firmy przewozowej, która wykonywała usługę.


Przeczytaj także:

Broker usług kurierski - dlaczego warto skorzystać?

Jak zamówić kuriera?

Jak zapakować paczkę dla kuriera?

Jak tanio wysłać paczkę?

Jak nadać paczkę?

Jak zaadresować paczkę?

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Jak wysłać paczkę kurierem?

Jak dopasować usługi dodatkowe?

Jak opłacić przesyłkę?

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Jak wysłać paczkę do Anglii?

Jak wysłać paczkę do Niemiec?

Jak wysłać paczkę do Czech?

Jak wysłać paczkę na Słowację?

Jak wysłać paczkę do Szwecji?

Jak wysłać paczkę na Węgry?

Jak wysłać paczkę do Hiszpanii?

Jak wysłać paczkę do Danii?

Jak wysłać paczkę do Holandii?

Jak wysłać paczkę do Włoch?

 


realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie