Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
sendFAST.pl

Aktualności

25
07.2019

Oświadczenie Spółki

 Na skutek wewnętrznych problemów Spółka nie może kontynuować swojej działalności. Osoby, którym Spółka zalega ze zwrotem środków pieniężnych, proszone są o przesłanie na adres e-mail: zwrotysendfast@gmail.com następujących danych: nr zamówienia, adres email użytkownika, data zamówienia, imię i nazwisko wraz z numerem konta na który nastąpi zwrot. Spółka przeprasza za zaistniała sytuację i zapewnia niezwłoczny zwrot środków pieniężnych
05
06.2019

Cennik Inpost

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.06.2019 zostały wprowadzone zmiany cen usług u przewoźnika Inpost. Pozdrawiamy Zespół Sendfast
22
08.2018

Awaria zamówień Inpost

  Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że wystąpiła awaria składania zamówień Inpost. Trwają prace nad jej usunięciem. W zamówieniach, nie generują się etykiety. Prosimy o kontakt email: biznes@sendfast.pl lub telefoniczny w celu uzyskania informacji. Etykieta będzie mogła zostać przygotowana dla Państwa i przesłana drogą email. Poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości o usunięciu awarii. Pozdrawiamy, Zespół Sendfast  
     


Strona główna > Co, jak i gdzie - czyli funkcjonalności serwisu - poradnik

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik ukazujący funkcjonalności naszego serwisu.

 

Zamów kuriera

Jak zamówić kuriera dowiesz się z naszego poradnika.

Twoje dane

W zakładce "Twoje dane" znajdziesz podstawowe informację o swoim koncie. Zmienisz tutaj hasło, numer konta bankowego, Twoje dane kontaktowe oraz adres nadań. Pamiętaj, że wszystkie pogrubione pola są wymagane. Dane kontaktowe to dane, które pojawią się na fakturze jako nabywca. Podany numer konta będzie służył do zwrotu kwoty pobrania. Pamiętaj, aby dane wprowadzone w tym formularzu były poprawne. Unikniesz w ten sposób wielu błędów (np. kurier zjawi się pod złym adresem nadania czy faktura zostanie wystawiona na błędne dane).

Adresy

Przygotowaliśmy dla Ciebie książkę adresową. Tutaj dodasz adresy, na które często wysyłasz paczki. Dzięki temu składanie zamówienia będzie zdecydowanie szybsze. Adres możesz dodać pojedynczo klikając "Dodaj adres" lub zaimportować plik z wieloma adresami.

30

Import z pliku przebiegnie pomyślnie, gdy zastosujesz się do wszystkich wskazówek. Szablon pliku dostępny jest TUTAJ.

31

Zamówienia

Tutaj znajdziesz informację o wszystkich swoich zamówieniach. Pobierzesz również etykietę dla Twojej paczki, jeżeli nie otrzymałeś jej mailem.

32

W "Szczegółach" znajdziesz wszystkie informacje odnośnie przesyłki: adresy nadania i doręczenia, gabaryty paczki, planowaną datę nadania, informację o usługach dodatkowych oraz numer listu przewozowego i cenę.

33

Saldo

Doładowanie salda w naszym systemie to wygodny i prosty sposób na opłacanie przesyłek. Zamiast dokonywać przelewu za każdą przesyłkę doładuj swoje saldo większą kwotą. Przy składaniu zamówienia wybierz opcję "Zapłać z konta". Zlecenie automatycznie zostanie opłacone, a Ty otrzymasz etykietę. Jak doładować saldo dowiesz się z poradnika: Jak zapłacić za przesyłkę kurierską?

Płatności

W tej zakładce znajdziesz informację o wszystkich swoich płatnościach, zarówno za przesyłkę jak i za doładowanie. W przypadku, gdy Twoja płatność została odrzucona możesz wejśc w tą zakładkę i spróbować ponowić płatność.

34

Faktury

W tej zakładce znajdziesz informację o wszystkich fakturach, zarówno za przesyłkę jak i za doładowanie salda.

37

Allegro

Za pośrednictwem SendFAST.pl może w łatwy sposób sprzedawać na Allegro. Nasz system automatycznie pobierze z Twojego konta Allegro niezbędne dane teleadresowe Kontrahenta i automatycznie wygeneruje listy przewozowe. Dzięki temu zaoszczędzisz czas na mozolne, ręczne wypisywanie listów przewozowych.

Wejdź do zakładki "Allegro" i zaloguj sie wpisując swój login i hasło z portalu Allegro.

35

Wystarczy, że pobierzesz swoje aukcje, a system przygotuje dla Ciebie etykiety dla przesyłek.

36

FAQ

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cie pytania?

Zajrzyj do FAQ lub skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres: biznes@SendFAST.pl


Przeczytaj także:

Broker usług kurierski - dlaczego warto skorzystać?

Jak zamówić kuriera?

Jak zapakować paczkę dla kuriera?

Jak tanio wysłać paczkę?

Jak nadać paczkę?

Jak zaadresować paczkę?

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Jak dopasować usługi dodatkowe?

Jak zapłacić za przesyłkę kurierską?

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Jak wysłać paczkę do Anglii?

Jak wysłać paczkę do Niemiec?

Jak wysłać paczkę do Czech?

Jak wysłać paczkę na Słowację?

Jak wysłać paczkę do Szwecji?

Jak wysłać paczkę na Węgry?

Jak wysłać paczkę do Hiszpanii?

Jak wysłać paczkę do Danii?

Jak wysłać paczkę do Holandii?

Jak wysłać paczkę do Włoch?

Jak złożyć reklamację?


realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie