Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
sendFAST.pl

Aktualności

05
06.2019

Cennik Inpost

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.06.2019 zostały wprowadzone zmiany cen usług u przewoźnika Inpost. Pozdrawiamy Zespół Sendfast
22
08.2018

Awaria zamówień Inpost

  Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że wystąpiła awaria składania zamówień Inpost. Trwają prace nad jej usunięciem. W zamówieniach, nie generują się etykiety. Prosimy o kontakt email: biznes@sendfast.pl lub telefoniczny w celu uzyskania informacji. Etykieta będzie mogła zostać przygotowana dla Państwa i przesłana drogą email. Poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości o usunięciu awarii. Pozdrawiamy, Zespół Sendfast  
     


Strona główna > Jak zamówić kuriera - poradnik

Jak zamówić kuriera?

Dokładając starań, aby korzystanie z serwisu www.SendFAST.pl było jak najłatwiejsze przygotowaliśmy poradnik ukazujący złożenie zamówienia krok po kroku.

 

Za poprawne przygotowanie zlecenia oraz zaadresowanie paczki odpowiada nadawca!

 

Zarejestruj się w systemie

Do złożenia zlecenia odbioru paczki niezbędne jest posiadanie konta w naszym systemie. Kliknij przycisk "Zarejestruj się" znajdujący się w prawym górnym rogu strony.

Wypełnij formularz (Dane podstawowe, Dane do faktury oraz Adres Nadań) poprawnymi danymi. Zaakceptuj regulamin i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Po kliknięciu "Załóż konto" otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym (nie otrzymałeś wiadomości - sprawdź SPAM). Pamiętaj, że wprowadzenie poprawnych danych w formularzu rejestracyjnym ułatwo Ci złożenie zlecenia. W szczególności zwróć uwagę na "Adres nadań". Podaj tu adres, pod który kurier będzie się miał zgłosić po przesyłkę.

Po zarejestrowaniu kliknij "Zamów kuriera" - złożysz zlecenie w pięciu krokach.

1 krok

W pierszym kroku wpisujesz podstawowe dane dotyczące wysyłanej przesyłki:

1. Wybierz rodzaj wysyłki: koperta z dokumentami, paczka (do 50 kg), paleta (powyżej 50 kg, zawartość załadowana na paletę).

2. Wybierz kształt paczki: standardowy (paczka o regularnych kształtach), niestandardowy (paczka o nieregularnych kształtach).

3. Wpisz poprawne kody nadawcy i odbiorcy:
- polski np.: 32-020
- angielski np.: W5 6XJ
- niemiecki np.: 78267
- słowacki np.: 010 01
- czeski np.: 25167

4. Wpisz rzeczywiste wymiary paczki oraz jej wagę.

5. Jeżeli chcesz wysłać więcej niż jedną paczkę, o takich samych parametrach, do tego samego odbiorcy wpisz odpowiednią liczbę w polu "Ilość paczek w przesyłce".

2 krok

W drugim kroku wybierzesz przewoźnika, który odbierze i dostarczy Twoją paczkę oraz otrzymasz informację jaką kwotę trzeba będzie zapłacić za usługę podstawową (odbiór od nadawcy i doręczenie adresatowi).

3 krok

W trzecim kroku dobierzesz usługi dodatkowe takie jak:

- pobranie,
- ubezpieczenie,
- dokumenty zwrotne,
- potwierdzenie doręczenia sms/e-mail,
- doręczenie w sobotę,
- doręczenie przed określoną godziną,
- doręczenie do rąk własnych,
- ostrożnie.

Nie wszystkie usługi dodatkowe oferuje każdy przewoźnik!

Podaj datę kiedy przesyłka ma być od Ciebie odebrana. Pamiętaj, że jest to termin orientacyjny i kurier może się zjawić po wyznaczonej godzinie lub w kolejnym dniu. W przypadku, gdy kurier nie zjawia się wyślij do nas interwencję na adres e-mail: biznes@sendFAST.pl podając numer ID zlecenia.

W tym kroku należy podać wartość oraz zawartość przesyłki. Zawartość należy określić bardzo dokładnie (zamiast "telefon" wpisz "telefon Nokia Lumia 920"). W pole uwagi wpisz informacje, które ułatwią odbiór lub doręczenie przesyłki oraz informacje o zawartości - w przypadku gdy cały opis nie zmieści się w polu "Zawartość".

4 krok

W czwartym kroku musisz podać adres nadania oraz adres doręczenia. Pamiętaj, żeby sprawdzić czy wpisane dane są poprawne (w szczególności kod pocztowy oraz ulica i numer budynku). Podaj swój numer telefonu oraz numer odbiorcy, aby kurier mógł się skontaktować przed próbą odbioru i doręczenia. Wysyłasz przesyłki do tych samych odbiorców - wprowadź dane do książki adresowej, będziesz mógł szybciej wprowadzać zlecenia.

5 krok

Piąty krok to podsumowanie Twojego zamówienia.

W tym momencie możesz się jeszcze cofnąć i zmienić wcześniejsze parametry. Aby zlecenie zostało przekazane kurierowi należy je opłacić. W podsumowaniu widnieje informacja jaką kwotę należy uiścić oraz ile kosztuje dana usługa.

Po opłaceniu otrzymasz etykietę, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę. Serwis SendFAST nie odpowiada za paczki przekazane na etykietach wypisanych przez kuriera. Przesłanie etykiety jest równoznaczne z przekazaniem zlecenia do realizacji w firmie kurierskiej. Nie otrzymałeś listu przewozowego - skontaktuj się z nami: biznes@SendFAST.pl. Etykietę należy nakleić na paczkę tak, aby w trakcie transportu nie uległa ona uszkodzeniu lub odklejeniu. Nie należy przekazywać osobno paczki oraz etykiety.

Zapraszamy do składania zamówień!


Przeczytaj także:

Broker usług kurierski - dlaczego warto skorzystać?

Jak zapakować paczkę dla kuriera?

Jak tanio wysłać paczkę?

Jak nadać paczkę?

Jak zaadresować paczkę?

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Jak wysłać paczkę kurierem?

Jak dopasować usługi dodatkowe?

Jak zapłacić za przesyłkę kurierską?

Co, jak i gdzie - czyli funkcjonalności serwisu.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Jak wysłać paczkę do Anglii?

Jak wysłać paczkę do Niemiec?

Jak wysłać paczkę do Czech?

Jak wysłać paczkę na Słowację?

Jak wysłać paczkę do Szwecji?

Jak wysłać paczkę na Węgry?

Jak wysłać paczkę do Hiszpanii?

Jak wysłać paczkę do Danii?

Jak wysłać paczkę do Holandii?

Jak wysłać paczkę do Włoch?

Jak złożyć reklamację?


realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie