Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x
sendFAST.pl

Aktualności

25
07.2019

Oświadczenie Spółki

 Na skutek wewnętrznych problemów Spółka nie może kontynuować swojej działalności. Osoby, którym Spółka zalega ze zwrotem środków pieniężnych, proszone są o przesłanie na adres e-mail: zwrotysendfast@gmail.com następujących danych: nr zamówienia, adres email użytkownika, data zamówienia, imię i nazwisko wraz z numerem konta na który nastąpi zwrot. Spółka przeprasza za zaistniała sytuację i zapewnia niezwłoczny zwrot środków pieniężnych
05
06.2019

Cennik Inpost

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że w dniu 05.06.2019 zostały wprowadzone zmiany cen usług u przewoźnika Inpost. Pozdrawiamy Zespół Sendfast
22
08.2018

Awaria zamówień Inpost

  Szanowni Państwo,   Uprzejmie informujemy, że wystąpiła awaria składania zamówień Inpost. Trwają prace nad jej usunięciem. W zamówieniach, nie generują się etykiety. Prosimy o kontakt email: biznes@sendfast.pl lub telefoniczny w celu uzyskania informacji. Etykieta będzie mogła zostać przygotowana dla Państwa i przesłana drogą email. Poinformujemy Państwa w kolejnej wiadomości o usunięciu awarii. Pozdrawiamy, Zespół Sendfast  
     


Strona główna > Cennik Usług SendFAST - Szwecja

Cennik - przesyłki kurierskie do Szwecji

 

 

Ile kosztuje paczka do Szwecji?

Paczki i dokumenty

Typ przesyłki Cena netto Cena brutto
Paczka do 5.00 kg 72,60 zł 89,30 zł
Paczka 5.00 kg - 30.00 kg 82,02 zł 100,88 zł

Opcje dodatkowe

Nazwa Cena netto Cena brutto
Opłata za przesyłkę niestandardową 102,00 zł 125,46 zł
Ubezpieczenie do 1.500 kr
do 70 Kr:
do 520 Kr:
do 1.500 Kr:

0,00 zł
0,30 zł
2,00 zł

0,00 zł
0,37 zł
2,46 zł

 

WYTYCZNE DLA PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH:
(długość x wysokość x szerokość):6000=<30
najdłuższy bok paczki=<140 cm
Waga do 30 kg
Sposób pakowania: karton o kształtach regularnych


Po złożeniu zamówienia przesyłki należy oznaczyć etykietą przewozową przesłaną drogą mailową z naszego serwisu. Wszelkie przesyłki międzynarodowe odbierane są na terenie kraju przez przewoźnika InPost po czym zostają dostarczone do siedziby naszej firmy skąd przekazujemy je do dalszej realizacji - doręczenia na terenie określonego kraju. Dlatego odebrana od Państwa paczka najpierw adresowana jest na adres naszej firmy. Numer etykiety docelowej nadawany jest w naszym magazynie i jest wówczas dosyłany Państwu aby mogli Państwo śledzić swoją przesyłkę znajdującą się w doręczeniu.
Deklarowany termin doręczenia wynosi D+7 (D - dzień nadania + 7 dni roboczych).

Poradniki, które Ci pomogą:

Jak wysłać paczkę do Szwecji?

Więcej informacji o przesyłkach do Szwecji znajdziesz tutaj.

Jak zamówić kuriera?

Jak zapakować paczkę dla kuriera?

Jak zapłacić za przesyłkę kurierską?

Broker usług kurierskich - dlaczego warto skorzystać? 

Najczęściej zadawane pytania - FAQ - znajdziesz tutaj
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami: biznes@SensFAST.pl


realizacja: kokoma.pl - serwisy kurierskie